Udvidede telefontider og en ny struktur for arbejdet i boliggruppen skal for fremtiden sikre en bedre betjening af både beboere og ejendomskontorer i BO-VEST.

I stedet for at afdelingens medarbejdere hver har en eller flere boligafdelinger, er de i stedet en håndfuld medarbejdere sammen om en hel boligorganisation - altså enten Tranemosegård, AB, VA eller Bo-Vita.

Det forklarer afdelingschef Tina Jepsen.

"Når vi arbejder i teams, så sikrer det en bedre deling af viden mellem medarbejderne i afdelingen. Det betyder også, at når man ringer ind til BO-VEST er der mange flere, der er i stand til at svare på en henvendelse med det samme," siger Tina Jepsen.

Udvidede telefontider

Ud over en større viden om sager på tværs af BO-VESTs boligorganisationer, skal det også være hurtigere og lettere at komme igennem til BO-VEST. Derfor er telefontiderne udvidet med en til to timer mandag til torsdag (Se nederst i artiklen).

"Flere timer på telefonen giver også flere sammenhængende timer væk fra telefonen. Det giver os hver især mere ro til at arbejde med enkelte sager. Overordnet så vil den nye struktur skabe en bedre sammenhæng i betjeningen af ejendomskontorer og beboere," siger hun.

Nedenfor kan du se billeder og kontaktoplysninger på de nye såkaldte teams i Boliggruppen. Hver team kan kontaktes både i forhold til den organisation, de varetager, men er samtidig i tæt kontakt med de andre. Vidensdelingen vil altså også gå på tværs af de tre teams.

De nye telefontider

Mandag kl. 9.00 - 15.00
Tirsdag kl. 9.00 - 15.00
Onsdag kl. 9.00 – 15.00
Torsdag kl. 9.00 – 17.00
Fredag kl. 10.00 – 14.00

Åbningstiderne for personlig henvendelse er uændret:

Mandag kl. 10.00 - 14.00
Tirsdag kl. 10.00 - 14.00
Onsdag kl. 10.00 – 14.00
Torsdag kl. 10.00 – 17.00
Fredag kl. 10.00 – 14.00