BO-VESTs nye hjemmeside har fokus på æstetik og på, at det skal være nemt for brugerne at finde rundt på siden.

Gode muligheder for brugeren

BO-VESTs nye side giver beboere og boligsøgende mulighed for let at komme til ansøgerweb, beboere kan finde relevante informationer om både afdeling og det at bo alment og bestyrelsesmedlemmer kan nemt både logge på bestyrelsesweb, finde kurser eller nyttig information om arbejdet i en bestyrelse.

Derudover fortæller vi om BO-VESTs økonomiske beboerrådgivning, vores fokus på frivilligt arbejde og vores boligsociale projekter.

Bedre service - også på nettet

Den nye hjemmeside er en del af BO-VESTs handlingsmål om bedre service - også den service vores beboere, bestyrelser og kunder møder i form af kommunikation på nettet. Hjemmesiden vil blive løbende forbedret og nye, digitale tiltag vil komme til over tid.

Også en digital fremtid i BO-VEST

"Jeg er rigtig glad og stolt over vores nye hjemmeside, som er et vigtigt og – synes jeg – vellykket skridt i en mere digital hverdag for beboere og medarbejdere, " siger administrerende direktør i BO-VEST, Ulrik Brock Hoffmeyer. Han fortsætter:

BO-VESTs fremtid er også digital. Vi skal møde de kunder og beboere, der er med på digitaliseringsbølgen samtidig med, at vi tager hånd om dem, som stadig har brug for den direkte kontakt. Vi tror på, at det er god service at kunne begge dele, og har en idé om, at vi kan hjælpe vores beboere og kunder fra fuld betjening over medbetjening til selvbetjening i takt med, at vi får bedre og bedre selvbetjeningsløsninger på vores hjemmeside.
Ulrik Brock Hoffmeyer, administrerende direktør i BO-VEST