Sådan betaler du din husleje

  • Huslejen skal betales senest den 1. hverdag i hver måned
    Hvis huslejen ikke er betalt til tiden, vil du få en rykker. Du får kun én rykker, og hvis efterfølgende husleje heller ikke betales, bliver sagen sendt videre til advokaten.

  • Du modtager dit første girokort til huslejebetaling sammen med din kontrakt
    BO-VEST anbefaler, at du tilmelder din huslejebetaling på Betalingsservice. Du tilmelder dig Betalingsservice ved at gå ned i din bank med dit girokort eller ind på netbank. Alle nødvendige oplysninger fremgår af dit girokort.

  • Du kan vælge at betale girokortet i din bank, via netbank eller med 'MobilePay'
    Hvis du betaler via netbank, skal du huske at skrive dit lejemålsnummer eller adresse. Lejemålsnummeret finder du på din kontrakt.
    BO-VEST har reg.nr. 46 45 - konto nr. 00 12 05 07 04.
    Hvis du betaler med 'MobilePay' skal du huske at skrive dit lejemålsnummer eller adresse i kommentarfeltet. Overfør til nummeret 16 43 94.

  • Det er dit eget ansvar at få betalt din husleje til tiden
    Skulle du mod forventning ikke modtage et girokort med posten, skal du tage kontakt til BO-VEST hurtigst muligt inden for de første 3 dage af en ny måned. Dermed undgår du at få en rykker. 

Spørgsmål til din husleje

Hvis du har spørgsmål til din husleje eller dit forbrug kan du sende en henvendelse via vores selvbetjening Boligfy. 

Du finder formularen i vores selvbetjening Boligfy under 'Administrativ hjælp', hvor du vælger kategorien 'Husleje og forbrug'.

Log på selvbetjeningen Boligfy

Indsend spørgsmål uden login

Separator icon

Bagud med huslejen?

Det er vigtigt, du kontakter os i god tid, hvis du ikke kan betale huslejen til tiden.

VA, AB og Tranemosegård tilbyder beboerne økonomisk rådgivning. 
Kontakt vore økonomiske beboerrådgivere, hvis du har brug for rådgivning.
Du kan finde deres kontaktoplysninger her. 

Læs også om Boligstøtte og indskud

Separator icon