Først var Kasper Kuhlmann i praktik på ejendomskontoret i 4 Nord, og nu er han på ejendomskontoret tilhørende 4 Syd og 4 Række i Albertslund. Her har han både lært at tage initiativ, blive udfordret i hverdagen, og samtidig er der plads til at grine. Læs hans fortælling her.
Af Kasper Kuhlmann, fortalt til Johanne Rytter Hansen Hestbech
"Det handler om at være glad og smilende – for det du giver, det får du retur. Det er noget af det vigtigste, jeg har lært af de første halvandet år som elev i BO-VEST.
Det var mere et tilfælde end et tilvalg, at jeg begyndte på uddannelsen som ejendomsservicetekniker. Jeg var begyndt som medhjælper i en ejendom, og fandt ud af, at det var spændende. Så startede jeg på uddannelsen. Det er jeg helt bestemt glad for – jeg synes, det er fedt at være ejendomsserviceteknikerelev.
Da jeg gik på grundforløbet, kom Jeannette (Pagh Schüler, teknisk direktør i BO-VEST red.) ud og sagde, de manglede tre elever. Så var jeg en af dem, der blev valgt.
Hvis man taler højt og siger sin mening, så bliver man også hørt. Det har jeg lært af at være på et ejendomskontor. Det oplevede jeg blandt andet, da jeg skulle klippe græskanter. Afdelingen havde ikke i forvejen en græskantsklipper, men det blev købt ind på mit initiativ. Det var mig, der startede det, fordi jeg sagde min mening.
Artiklen fortsætter under billedet...