Erfaren sagsbehandler til BO-VEST

Har du erfaring med boligudlejning? Kan du samarbejde og kommunikere med mange forskellige mennesker? Har du lyst til at arbejde i et humørfyldt, kompetent og forretningsorienteret team, der skaber fælles resultater? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så er du måske vores nye kollega.

Velkommen til BO-VEST
Din nye arbejdsplads bliver i administrationen i Glostrup, hvor du bliver en del af kundeservice, som i dag består af 15 medarbejdere. Kundeservice administrerer over 16.000 boliger og betjener alle henvendelser med et stort engagement.

Du servicerer vores beboere kompetent og professionelt
Du får sammen med dine kolleger mange og varierende opgaver i relation til boligudlejning. Dine primære opgaver vil være:

• Håndtering af ventelister
• Udarbejdelse af tilbud og lejekontrakter
• Håndtering af opsigelser
• Flytteafregning
• Beboerservicering både telefonisk og ved personlig henvendelse
• Håndtering af sager med genhusning

Du prioriterer, strukturerer og organiserer arbejdsopgaverne
Du har en kontoruddannelse og erfaring fra en udlejningsfunktion og brænder for at yde god og professionel service til vores beboere.

Ud over at være en god holdkammerat, lægger vi vægt på, at du har:

• Erfaring med sagsbehandling i relation til boligudlejning, gerne fleksible kriterier i udlejning
• Erfaring med boligadministrationssystemer, fx UNIK Bolig4 eller EG Bolig
• Gode kommunikationsevner såvel mundtligt som skriftligt
• Gode samarbejdsevner og kan arbejde selvstændigt

Lyder det som noget for dig?
Vi tilbyder dig et spændende og selvstændigt job med gode kollegaer. Den ugentlige arbejdstid er 36,5 time inkl. betalt frokost. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst mellem BL og HK samt lokalaftale.

Herudover tilbyder vi gode personaleforhold med bl.a. muligheder for faglig og personlig udvikling, kantineordning, sundhedsforsikring og personaleforening.

Kontakt og ansøgning
Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingschef Tina Jepsen på telefon 60 35 26 04 eller sagsbehandler Malene Daugaard 88 19 00 15.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter via linket nederst på siden. Ansøgningsfristen er mandag den 21. januar 2019. Vi afholder løbende samtaler og sigter mod tiltrædelse den 1. marts 2019.

BO-VEST ønsker at fremme mangfoldighed, hvorfor alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

BO-VEST, Boligsamarbejdet på Vestegnen er et alment boligadministrationsselskab, der omfatter Vridsløselille Andelsboligforening, Albertslund Boligselskab, Tranemosegård og BO-VITA. Vi er den største almene boligadministration på Vestegnen med over 16.000 boliger i Albertslund, Brøndby, Greve, Ishøj og København. BO-VEST administrerer også Antenneforeningen af 1986, der sikrer billigt og stabilt TV, internet og telefoni til foreningens mere end 20.000 medlemmer.

Søg jobbet