Hvornår og hvordan skal husleje betales?

  • Huslejen skal betales senest den 1. hverdag i hver måned
    Hvis huslejen ikke er betalt til tiden, vil du få en rykker. Du får kun én rykker, og hvis efterfølgende husleje heller ikke betales, bliver sagen sendt videre til advokaten.

  • Du modtager dit første girokort til huslejebetaling sammen med din kontrakt
    BO-VEST anbefaler, at du tilmelder din huslejebetaling på Betalingsservice. Tilmelding til Betalingsservice kan ske i din bank eller via netbank, og alle nødvendige oplysninger fremgår af dit girokort.

  • Du kan vælge at betale girokortet i din bank eller via netbank
    Hvis du betaler via netbank, skal du huske at skrive dit lejemålsnummer eller adresse. Lejemålsnummeret finder du på din kontrakt.
    BO-VEST har reg.nr. 46 45 - konto nr. 00 12 05 07 04. 

  • Det er dit eget ansvar at få betalt din husleje til tiden
    Skulle du mod forventning ikke modtage et girokort med posten, skal du tage kontakt til BO-VEST hurtigst muligt inden for de første 3 dage af en ny måned. Dermed undgår du at få en rykker. 

Bagud med huslejen?

Det er vigtigt, du kontakter os i god tid, hvis du ikke kan betale huslejen til tiden.

VA, AB og Tranemosegård tilbyder beboerne økonomisk rådgivning. 
Kontakt vore økonomiske beboerrådgivere, hvis du har brug for rådgivning.
Du kan finde deres kontaktoplysninger her. 

Læs også om Boligstøtte og indskud